Junior konsultiksi Service Desk -tiimiin

Junior konsultiksi Service Desk -tiimiin

Etsimme asiakkaallemme asiakaspalveluhenkistä Service Desk -osaajaa 

Tässä työssä pääset työskentelemään tiiviisti yhden asiakkaan kanssa, noin 10 hengen tiimissä. Työ on itsenäistä tiimityötä, ja aina on saatavilla työkavereiden tukea hankalissa tilanteissa. Yhteydenotot asiakkailta tulevat pääasiassa puhelimitse tai mailitse ja autat asiakkaista erilaisten teknisten ongelmien parissa. Ongelmien ratkomiseen on selkeät ohjeet, ja pääasiassa työ on toimintapyyntöjen lähettämistä kolmansille osapuolille. Tärkeintä työssä on siis asiakaspalveluhenkinen asenne, tekniset asiat oppii kyllä työssä. Kiinnostus tietotekniikkaan alana on plussaa ja tämä työpaikka toimiikin erinomaisena näköalapaikkana ICT -maailmaan. 
Asiakas on suomenkielinen, mutta työ sisältää paljon Englanti-Suomi käännöstyötä kommunikoitaessa ongelmia ratkovalle taholle, joten vahva Englanninkielen taito on tässä tehtävässä edellytys. 

Toimeksianto on pitkä, mahdollisesti jopa useamman vuoden, mutta sopimukset tehdään 3-6 kk pätkissä. Toivomme tehtävään henkilöä, joka olisi kiinnostunut sitoutumaan tehtävään pidemmäksikin aikaa. 

Työ on päivätyötä, ja tapahtuu klo 07-16 välillä. Satunnainen etätyö on perehtymisvaiheen jälkeen myös mahdollista. 

Valitulle henkilölle tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys, joten toimeksiannossa aloittaminen edellyttää nuhteetonta taustaa.

Aloitus: 8.2.2019 
Kesto: sopimus 6kk pätkissä, ensimmäinen todennäköisesti kesäkuuhun asti 
Työn määrä:100% 
Sijainti: Helsinki 
Työkieli: Suomi ja Englanti 

Kiinnostuitko? Ota nopeasti yhteyttä Timo Valliin 0400-264828 tai timo.valli@vallum.fi.